"En syö, en puhu, en juo.
Makaan sängyllä kuin mykkä mytty.
Tämä ei ole minun elämäni.
Tämä on hullu vitsi."

8. maaliskuuta 2012

Elämän epäreiluus.

En vain tunnu pääsevän yli Prinsessa Paskavarpaan kohtalosta. Olen miettinyt sitä lähes koko ajan viime päivinä. En edes tunne koko ihmistä enkä ikinä ollut törmännyt hänen blogiinsakaan. Luin sen eilen läpi, ja voi miten surullisen sävyn jokainen teksti saikaan, kun tiesin, mitä tuleman piti.

Miten elämä voi olla niin epäreilua, että se otetaan pois tuollaiselta elämäniloiselta, äitiyttä pitkään odottaneelta nuorelta naiselta? En pysty käsittämään. Ennen Pöpön syntymää olin itse varma samanlaisesta kohtalosta. Olin täysin varma, että synnytys epäonnistuu niin pahasti, että joko minä tai vauva kuolee. Niin surullista, että sillä tavalla voi oikeasti käydä. Kukaan ei tiedä.

Olen niin pahoillani Prinsessan vauvan, miehen ja muiden läheisten puolesta. Miten tuollaisesta voi ikinä selvitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti