"En syö, en puhu, en juo.
Makaan sängyllä kuin mykkä mytty.
Tämä ei ole minun elämäni.
Tämä on hullu vitsi."

23. helmikuuta 2012

Vuokrasopimus.

Nyt vuokrasopimus on allekirjoitettu. Jee. Se asunto todella on mun. Meidän. Mahtavaa. Ihanin asunto ikinä. En malttaisi odottaa, että pääsen sisustamaan. En tiedä, millä rahalla sisustan, mutta sisustan kuitenkin. Mustaa ja valkoista ja pieniä väriläikkiä. Yhdelle seinälle, jossa on sellainen syvennys, tulee sen syvennyksen pituinen pöytä. Siitä pöydästä tulee mun ompelu/askartelu/gradupöytä. Oon niin fiiliksissä.

Nyt vain kirppistelyä ja ylimääräisen romppeen hävittämistä ja sitten pakkaamaan. Hitsi. Tekisi mieli palkata muuttopalvelu. Ei tarvitsisi itse raahata laatikon laatikkoa. Mä niin inhoan muuttamista, vaikka tässä tilanteessa se on vain puhdistavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti