"En syö, en puhu, en juo.
Makaan sängyllä kuin mykkä mytty.
Tämä ei ole minun elämäni.
Tämä on hullu vitsi."

15. helmikuuta 2012

Hyvä päivä, hyvä elämä.

Tänään olen taas sitä mieltä, että selviän tästä. Meille tulee lasten kanssa hyvä elämä, ja musta tulee onnellinen. Tänään taas oikein odotan sitä, että pääsen muuttamaan ja laittamaan meijän uutta asuntoa. 

Ystäväni sanoi, että ehkä mun ei tarvi tuntea sääliä tai harmia miestä kohtaan. Se on kuitenkin puhumattomuudellaan saanut aikaiseksi tän tilanteen ja kohdellut mua todella epäreilusti. Tottahan se on. Tällä hetkellä mun on vaan oltava niin itsekäs, että hoidan itseni pois tästä epäterveestä parisuhteesta ja aloitan uuden, oman elämän. Missä määrin mies on siinä mukana, se jää nähtäväksi.

Tänään mennään katsomaan yhtä asuntoa. Toivottavasti se ois ihana ja toivottavasti saatais se.

2 kommenttia:

  1. Ystäväsi on ihan oikeassa. Hienoa kuulla, että sulla on hyvä mieli, se jaksaa muistuttaa aina, että asioilla on tapana järjestyä. :)

    VastaaPoista
  2. Oi nyt alkaa jo kuulostaa tosi hienolta! Mahtavaa, mahtavaa! :)

    VastaaPoista