"En syö, en puhu, en juo.
Makaan sängyllä kuin mykkä mytty.
Tämä ei ole minun elämäni.
Tämä on hullu vitsi."

23. tammikuuta 2012

Ihana päivä.

Tänään on ollut niin hyvä fiilis, voi että. Aamulla meinas vähän väsyttää ja masentaa, mutta päivää kohden olo parani. Lähdin lasten kanssa ystäväpariskunnalle kyläilemään, ja sieltä oli tarkoitus suunnata porukalla kuperkeikkailemaan. Semmonen kaupungin järjestämä riehumishetki lapsiperheille. Olisi tehnyt mieli hyppiä riemusta, kun käveltiin mun työpaikalta kylään. Ihan parasta, melkein kyllä hämmensi se outo fiilis.

Ja päivän paras hetki oli se, kun kun tämä ystäväpariskunta pyysi mua ja miestä kuopuksensa kummeiksi. Ihanaa! Hauskinta tässä on ehkä se, että mulla ei ennestään ole ollut yhtäkään kummilasta ja nyt yhtäkkiä tän vuoden ensimmäisen neljänneksen aikana saan kolme. Yksi on jo syntynyt, kahta vielä odotellaan. Oon ihan fiiliksissä, että mun ystävät pitää mua niin hyvänä ihmisenä, että tahtovat mut läheiseksi aikuiseksi lapselleen. Kirkkoon en kuulu, joten ne hommat jää muille. Tosin kahta näistä kummilapsistani ei kasteta, ja kolmannelle oon sitten sellanen epävirallinen kummi.

Vähän yli viikko, ja lähdetään lasten kanssa mun kotikotiin. Nyt oon kyllä täälläkin viihtynyt tosi hyvin, ja on ollut ihana olla kotona. Ensi viikko on superkiireinen, joten eiköhän se aika riennä, ja kohta ollaankin jo etelässä. Kunpa fiilis pysyisi jatkossakin näin hyvänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti